Volkswagen R představil nové logo
V souvislosti s novým logem Volkswagen jde ruku v ruce i nové logo R, které jde plně v souladu s novým směřováním značky jako celku. Sportovní značka Volkswagen R zdobí v portfoliu modelů Volkswagen nejsportovnější verze, které poskytují svým majitelům adrenalinové zážitky při víkendových jízdách na okruzích i veškerý komfort a bezpečnost pro rodinné využití.
Nové logo R, je modernější, čistější a purističtější. Bylo redukováno na elementární prvky a může být flexibilně používáno zejména v digitálních médiích. Nové logo R bylo vyvinuto v designérském centru Volkswagen. Tým Klause Bischoffa pracoval na novém logu R společně s technickým vývojem a marketingovým týmem společnosti Volkswagen R. Nové firemní logo se vyznačuje čistě vedenými tahy a zřetelně horizontálním uspořádáním s dynamickými křivkami. Výrazný zlom, tvořený jasnou diagonálou, umocňuje progresivnost značky. Dlouze protažené R zesiluje celkový dojem a vyjadřuje ambice značky Volkswagen definovat sportovní výkony a exkluzivitu budoucnosti.
Prvním vozidlem, které ponese nově navržené logo R-Line, bude Atlas Cross Sport RLine pro Severní Ameriku. Model, představený jako koncepční vůz na jarním autosalonu v New Yorku, oslaví světovou premiéru 11. října 2019.