Značky

Služby

logo

logo

Skupina AUTO UH otevřela první oficiální showroom značky BYD v Česku

Skupina AUTO UH otevřela první oficiální showroom značky BYD v Česku

Na první pohled je to jen nenápadná adresa – Za Olšávkou 340 v Uherském Hradišti. Jenže právě tady se 17. září 2025 odehrála událost, která vstoupila do historie českého automobilového trhu. Skupina AUTO UH podnikatele Pavla Buráně zde slavnostně otevřela první oficiální showroom značky BYD v České republice. V srdci Slovácka se tak propojily dva příběhy – domácího lídra, který vyrostl z regionální firmy v největší dealerskou skupinu na Moravě, a čínského giganta, jenž se stal symbolem globální elektromobility.

„Je to pro nás obrovská čest i závazek. Vstup BYD na český trh považuji za symbolický moment, kdy se Morava stává bránou nové éry mobility,“ říká Pavel Buráň, který AUTO UH vybudoval od nuly a dnes stojí v čele skupiny zastřešující téměř dvacet automobilových značek. Když se ohlíží zpět, připomíná, že začátky byly skromné - první showroom, první servis, první zákazníci. „Od té doby jsme ušli dlouhou cestu. Ale jedno zůstává stejné: za úspěchem vždy stojí lidé, inovace a péče o zákazníky,“ dodává. 

Právě kombinace obchodní odvahy a důrazu na kvalitu přivedla AUTO UH k tomu, že dnes zastupuje takové značky, jako je Škoda, Volkswagen, Ford, Hyundai, Renault, Toyota, Lexus nebo Jeep. A Pavel Buráň nikdy neskrýval, že klíčem k rychlému růstu byla strategie akvizic. Zkušenosti ho naučily, že koupit zavedené dealerství a proměnit ho podle své vize je často efektivnější než začínat na zelené louce. Vždy si přitom dával záležet na tom, aby respektoval práci původních zakladatelů a navázal na jejich tradici. 

 

BYD jako globální gigant

Značka BYD svou kariéru začala výrobou baterií v roce 1994 a za tři dekády se vyšvihla na samotný vrchol automobilového světa. Dnes patří mezi největší výrobce elektromobilů na planetě a v Číně dokonce předstihla Volkswagen.

Její úspěch není náhoda. BYD vsadil na vlastní vývoj i výrobu, od baterií přes elektromotory až po software. Tato vertikální integrace mu dává konkurenční výhodu, kterou Evropa teprve začíná chápat. „BYD není jen další automobilka. Je to technologická společnost, která mění pravidla hry,“ poznamenává Pavel Buráň.

Že první showroom této značky v Česku vznikl právě v Uherském Hradišti, může leckoho překvapit. Logiku to však má velkou. AUTO UH má v regionu své kořeny, Uherské Hradiště je jeho centrem a právě odtud se značka může šířit dál. Provoz showroomu povede společnost ARAVER CZ, jeden z klíčových členů skupiny, která dlouhodobě patří k lídrům na moravském trhu.

Prodej vozů přitom začal už před samotným otevřením showroomu BYD prostřednictvím webu www.byduh.cz a první zákazníci si již své vozy převzali a brázdí s nimi české silnice. Zájem o značku BYD tak od samého začátku potvrzoval, že český trh je připraven na elektromobilitu nové generace. Tvůrci projektu navíc vsadili na tvář, která automobilovou vášeň ztělesňuje – herce Jana Révaie. Ten několik měsíců před oficiálním otevřením showroomu testoval model BYD Sealion 7 a svým nadšením neustále pomáhá bourat předsudky, že elektromobil je kompromis.

 

Jan Révai osedlal BYD Sealion 7

Právě Sealion 7 patří mezi první vozy, které jsou v Uherském Hradišti k vidění. Spolu s ním dorazili elegantní sedan BYD Seal a plug-in hybridní SUV Seal U DM-i, které nabízí jistotu jak elektrického, tak spalovacího pohonu. Do konce roku má česká nabídka čítat až osm modelů, s dojezdy přes 500 kilometrů a cenami začínajícími pod hranicí jednoho milionu korun. To vše dělá z BYD značku, která může konkurovat nejen Tesle, ale i tradičním evropským výrobcům.

AUTO UH už několikrát dokázalo, že umí posouvat standardy. Jeho brněnská pobočka získala prestižní cenu Toyota Ichiban 2025, další ocenění přichází od Lexus a skupina boduje také v žebříčku Českých 100 nejlepších. „Ocenění pro nás nejsou trofeje do vitríny, ale vzkaz zákazníkům, že to myslíme vážně,“ připomíná Pavel Buráň. Přivést na český trh značku BYD je logickým pokračováním této filozofie – nabídnout lidem vždy to nejlepší, co se ve světě automobilů právě rodí.

 

Slavnostní otevření, které proběhlo 17. září, se neslo ve velkém stylu 

Hosté z řad VIP zákazníkům, obchodních partnerů a médií zažili premiéru modelu BYD Seal 6 DM-i TOURING, setkali se s ambasadorem značky, hercem Janem Révaiem, i fotbalovou legendou Tomášem Skuhravým. Atmosféru večera doplnily významné sportovní a kulturní momenty – vyhlášení ankety Sportovec okresu Uherské Hradiště 2024, předání Ceny Pavla Buráně pro sportovce s handicapem či křest knihy Velký Šéf za účasti Milana Hniličky. Velký ohlas sklidila i charitativní dražba hokejových dresů, jejíž výtěžek podpoří neziskovou organizaci Korunka pomáhá. Hudební doprovod DJ Kharma dodal akci energii a moderní náboj. Slavnostní večer jasně ukázal, že otevření showroomu BYD není jen formálním aktem, ale skutečným milníkem. Propojení moderních technologií, sportu a kultury vytvořilo jedinečnou atmosféru a symbolicky odstartovalo novou kapitolu elektromobility v České republice.

„Naším cílem je přinášet zákazníkům to, co má smysl a co je aktuální. Dnes je to elektromobilita. A jsem hrdý, že právě Uherské Hradiště se stalo místem, kde lidé na vlastní oči uvidí, co znamená Build Your Dreams,“ uzavírá Pavel Buráň.

 

Nový showroom BYD je nyní otevřen pro širokou veřejnost

Zákazníci si zde mohou prohlédnout vystavené vozy BYD a vyzkoušet je přímo v reálném provozu. Pokud vás zajímá, jak vypadá budoucnost automobilů, přijďte se podívat, svézt a na vlastní kůži zažít, jak se sny mění ve skutečnost. Showroom BYD najdete na adrese Za Olšávkou 340, Uherské Hradiště. Těšíme se na vaši návštěvu. 

logo

Oblíbené

Nejdříve si musíte vybrat své oblíbené auto.

Odeslání oblíbených vozů
na e-mail

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.