Značky

Služby

logo

logo

Skladové vozy Peugeot

Aktuálně procházíte 4 vozů

Peugeot 2008
  • Sleva 45 100 Kč
  • Skladem

Peugeot 2008

1,2 ACTIVE PureTech 82 S&S
  • OBJEM MOTORU 1 199 cm3
  • TYP PŘEVODOVKY Manuální
  • STAV TACHOMETRU 20 904 km
  • PALIVO Benzín
279 900 KčDPH nelze odečíst
Detail
Peugeot 308
  • Sleva 252 900 Kč
  • Skladem

Peugeot 308

1,6 16V VTi 120 k Premium
  • OBJEM MOTORU 1 598 cm3
  • TYP PŘEVODOVKY Manuální
  • STAV TACHOMETRU 136 928 km
  • PALIVO Benzín
110 000 KčDPH nelze odečíst
Detail
Peugeot Partner Tepee
  • Ojeté - 2009
  • Skladem

Peugeot Partner Tepee

1,6 HDI 66kW
  • OBJEM MOTORU 1 560 cm3
  • TYP PŘEVODOVKY Manuální
  • STAV TACHOMETRU 180 600 km
  • PALIVO Nafta
139 900 KčDPH nelze odečíst
Detail
Peugeot Partner
  • Sleva 133 500 Kč
  • Skladem

Peugeot Partner

1,6 Tepee ACTIVE VTi
  • OBJEM MOTORU 1 598 cm3
  • TYP PŘEVODOVKY Manuální
  • STAV TACHOMETRU 43 548 km
  • PALIVO Benzín
299 900 KčDPH nelze odečíst
Detail
0

Nabídka filtrů

logo

Oblíbené

Nejdříve si musíte vybrat své oblíbené auto.

Odeslání oblíbených vozů
na e-mail

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.