Značky

Služby

logo

logo

Prague Car festival

Prague Car festival

Poslední říjnový víkend se skupina AUTO UH zúčastnila Prague Car Festivalu v Letňanech. Největší výstava ve střední a východní Evropě se zaměřením na tuning, motorsport, historické automobily a motocykly přilákala více než 30 tisíc návštěvníků.

Vedle špičkových závodních automobilů a motocyklů se představili v rámci celovíkendového diskuzního bloku špičkoví jezdci a významné osobnosti dnešní doby i historie. Vyvrcholením celého programu bylo předání cen v rámci ankety Legenda motorsportu.

Ze skupiny AUTO UH bylo vystaveno celkem 8 osobních vozů a jedno odtahové IVECO. K vidění byl Lexus UX250h, Hyundai KONA N, Ford RANGER MS-RT nebo Volkswagen ID.3. Nejvíce pozitivních ohlasů získal užitkový vůz značky Volkswagen Multivan, který prezentoval prodejce Michael Pavlis z pobočky EURO CAR Zlín. Stříbro výstavy získala Cupra LEON z ARAVERU. Pozornosti návštěvníků neunikl ani Jeep WRANGLER 2.0 Unlimited PHEV Rubicon. Pro účastníky festivalu, ale také pro vystavovatele byl zlatým hřebem elektromobil Ford MUSTANG Mach-E.

Všechny vozy jsou k vidění na pobočkách skupiny AUTO UH, těšíme se na Vaši návštěvu.

logo

Oblíbené

Nejdříve si musíte vybrat své oblíbené auto.

Odeslání oblíbených vozů
na e-mail

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.