Značky

Služby

logo

logo

EURO CAR Zlín partnerem 49. Barum Czech Rally Zlín

EURO CAR Zlín, člen skupiny AUTO UH, se opětovně stal jedním z partnerů nejvýznamnější motoristické akce v České republice.

EURO CAR Zlín partnerem 49. Barum Czech Rally Zlín

Při příležitosti této spolupráce se pobočka EURO CAR Zlín aktivně zapojí do tzv. Green rally, která kopíruje vybrané rychlostní zkoušky v okolí Zlína a jedná o oficiální volnou soutěž pro elektromobily a hybridní vozy. V rámci Green rally společnost EURO CAR Zlín představí plně elektrický vůz Volkswagen e-Golf, který po dobu 2 dnů bude brázdit spolu s ostatními vozidly na alternativní pohon úseky, které jsou součástí závodního itineráře.

Máte zájem o bližší informace o vozidle Volkswagen e-Golf nebo o jiném modelu? Podívejte se zde nebo se stavte do našich poboček EURO CAR Zlín a ARAVER CZ, kde Vám naše týmy profesionálů poskytnou veškeré informace o nových, ale i ojetých vozech Volkswagen a Volkswagen - užitkové vozy.

logo

Oblíbené

Nejdříve si musíte vybrat své oblíbené auto.

Odeslání oblíbených vozů
na e-mail

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.